reklama

Odpoveď na list liberálnej političke

Milá pani poslankyňa Lucia Nicholsonová, pani kolegyňa, ďakujem Vám za blog z 15.12.2015, kde mi vyčítate moju záverečnú poslaneckú aktivitu. Aj keď sme dlhodobo na iných stranách názorov, oceňujem slušný tón Vášho listu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (728)

Cítim, že by som Vám mal odpovedať, najmä, keď sme sa včera v pléne NR SR nestretli.

Ubezpečujem Vás, že si ctím každú ženu a že dobre viem, že je človekom, úplne rovnoprávnym s mužom. Žien mám okolo seba dosť, sme päťgeneračná rodina. Vítam každé narodenie dieťaťa, počet ktorých, žiaľ, aj u nás stále klesá. Mrzí ma, že sú rodiny bez detí, teším sa, keď ich získajú, aj keď budúce matky by mali viac vedieť o súčasných výsledkoch vedy v oblasti prenatálnej medicíny, z ktorých vyplýva, že život je veľký zázrak, ktorý začína počatím. Treba sa oboznámiť aj s dnešnými spôsobmi umelého oplodnenia, ktorým sa dá veľa vyčítať. Verím, že veda raz vynájde takú metódu, s ktorou bude môcť súhlasiť cirkev a aj veriaci.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teším sa z radosti Vašej priateľky Anny a želám jej veľa tvorivých úspechov, ku ktorým isto patrí aj jej päť ročný talentovaný syn Matúš. Nie je pre mňa menejcenným a zo srdca mu prajem spokojný život. Anna nepatrí za mreže, svoj postoj k tomu som sa snažil opakovane vysvetliť, neraz som sa ospravedlnil za uvedenie nevhodných trestov, ktoré by v druhom čítaní zo zákona určite vypadli.

Zákonmi, ktoré som aj ja podpísal, som chcel upozorniť na to, že téma ochrany života je vec hodná diskusie. NR SR rokovala o všetkom možnom, ale na ochranu života si za 4 roky čas nenašla. Zákonmi chránime prírodu, zvieratá, aj životy zločincov, ale 1,36 milióna detí pred likvidáciou u nás nikto nechránil. Ide o širokú rieku bioetických tém, o ktorých sa u nás nehovorí, hoci od nich závisí, či Slovensko nevymrie. Okrem potratov, eutanázie a umelého oplodnenia patrí tam, ako je to na 100 stranách navrhnutých zákonov, aj téma generovania embryí, ich zmrazovania a likvidácia, overovania medicínskych poznatkov a liečiv na nenarodených deťoch, predimplantačnej genetickej diagnostiky, prenatálnych vyšetrení ohrozujúcich život nenarodených, eugenických praktík na selekciu embryí, náhradného materstva, využívania tela nenarodených a ich častí na zisk, klonovanie nenarodených, biomedicínsky výskum na živých nenarodených, génovej terapie, spájania ľudských a zvieracích prvkov, využívanie embryonálnych kmeňových buniek a iných častí nenarodených na akýkoľvek účel, atď. Ide o mnohé nebezpečné a nepreskúmané metódy, ktoré sa v dnešnom „výskume“ a biznise objavujú. V týchto zákonoch sa zakazuje aj obchodovanie s ľuďmi a nenarodenými, detská prostitúcia, nezákonná adopcia, nútené sobáše, odoberanie orgánov, atď.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V závere listu citujete moje vyjadrenia, že homosexualitu chápem ako chorobu a že vrcholom práv žien je, že môžu voliť. Ubezpečujem Vás, že nič také som nikdy nepovedal a nepoviem. Vaše odporúčanie zváženia prípadnej mojej budúcej činnosti vo Výbore pre ľudské práva je predčasné a nepatričné. V roku, keď ste sa narodili, som už písal o ľudských právach do samizdatov a bojoval v tajnej cirkvi za ne. Po revolúcii som bol 2 roky podpredsedom Federálnej vlády pre ľudské práva, vo Federálnom zhromaždení som bol tajomník Výboru pre ľudské práva. Bol som v prvej línii, keď sa naša loď, po 40 rokoch totality, otočila o 180 stupňov. Potom som bol roky predsedom dvoch nadácií za ľudské práva, podpredseda Helsinského výboru, tajomník komisie KBS Iustitia et Pax, atď. Len USA som navštívil v rámci boja za ľudské práva 6x, 3x aj ich najstráženejšie väznice. Momentálne som ako dobrovoľník 8 rokov predseda Združenia kresťanských seniorov Slovenska, kde sú ľudské práva našou častou témou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

K vianočným sviatkom a pre rok 2016 prajem Vám a Vašej rodine všetko najlepšie, aby betlehemská hviezda osvetľovala Vaše radosti a spokojnosť.

Jozef Mikloško

Jozef Mikloško

Bloger 
  • Počet článkov:  286
  •  | 
  • Páči sa:  45x

Mám tri na štvrtú minus dva rokov (bŕŕŕ), 54-tí rok ženatý, štyri deti, dvanásť vnukov, troch pravnukov. Do r.1989 som bol vedec - matematik, potom politik, poslanec, prorektor, publicista, veľvyslanec v Taliansku (2000-2005), spisovateľ, závislák na FB. Od r. 2005 som dôchodca, vydavateľ najmä vlastných kníh (7), hudobno-dramatického CD-čka Ona, Ono a On, predseda Združenia kresťanských seniorov Slovenska. Pravidelne športujem, počúvam klasiku a rád sa smejem. Zabudol som, že od 11.3.2012 som sa stal poslancom NR SR a od 6.3.2016 som sa stal zasa slobodný človek, ktorému nedávno vyšla ôsma kniha: Ludia a doba -z môjho života (MarenčinPT). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu