reklama

Nezodpovedaná interpelácia na ministra vnútra SR

16.marca 2013 poslanca Alojza Hlinu policajti surovo zbili, nasadili mu putá a zavreli ho na pár hodín. Na Hodine otázok v NR SR som preto 20.3.2013 ministrovi vnútra SR položil otázku, ktorá zostala nezodpovedaná. Na tento fakt som potom v rozpravách NR SR dvakrát poukázal bez odozvy. Branno-bezpečnostný výbor NR SR k tejto téme zvolával mimoriadnu schôdzu, ktorá sa neuskutočnila. 17.4.2013 som podal na ministra vnútra SR interpeláciu, na ktorú som do 30 dní nedostal odpoveď a preto si dovoľujem túto jednostrannú korešpondenciu zverejniť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Otázka ministrovi vnútra SR (20.3.2013)Vážený pán minister, vysoko si cením policajtov, ktorí si statočne v prospech ľudí vykonávajú neľahkú službu. Za brutálny zákrok, ktorý vykonali niektorí policajti 16.3.2013 poslancovi Hlinovi sa však hanbím a odsudzujem to. Nesúhlasil som s jeho nedávnou formou protestu v NR SR. Bitie zvoleného poslanca NR SR je však nehoráznosť. Dnes on, zajtra ja, pozajtra poslanec SMER-u. Bol zásah policajtov primeraný? Prosím vás o vyšetrenie neadekvátneho zásahu príslušníkov, podľa videa, najmä č. 1044, ktorý menovaného bil do brucha a aj toho, ktorý ho opakovane bil obuškom, ale aj velenia tejto jednotky. Vždy sa budem hanbiť za to, že aj ja som pod nátlakom hlasoval za zrušenie priestupkovej a trestnoprávnej imunity poslancov. Napriek strate imunity však bitie poslanca policajtmi sa prieči základom demokracie a pripomína neslávne zásahy z minulosti.Interpelácia na ministra vnútra SR vo veci neadekvátneho zásahu príslušníkov Policajného zboru voči poslancovi NR SR Alojzovi Hlinovi (17.4.2013, Tlač č.448)Vážený pán minister, na Hodine otázok dňa 20.3.2013 som Vám položil otázku týkajúcu sa nižšie uvedenej témy, ktorá bola však vyžrebovaná ako posledná a teda sa nedostala do programu. Nakoľko doteraz po zásahu k tejto udalosti nikto nezaujal stanovisko, v súlade s č.80 Ústavy SR a § 129 zákona o rokovacom poriadku si Vám dovoľujem podať nasledovnú interpeláciu.Vysoko si cením policajtov, ktorí si statočne v prospech ľudí vykonávajú neľahkú službu. Za brutálny zákrok, ktorý vykonali niektorí policajti 16.3.2013 poslancovi NR SR Alojzovi Hlinovi sa však hanbím a odsudzujem ho. Nesúhlasím s jeho niektorými formami protestu, aj v NR SR, avšak surové bitie ústavného činiteľa je nehoráznosť! Dnes on, zajtra ja, pozajtra poslanec SMERu.Dňa 16.3.2013 poslanca NR SR Alojza Hlinu po zbití zavreli do auta, zaviezli ho na policajnú stanicu, dali mu putá, vybrali mu šnúrky z topánok a zavreli ho do cely predbežného zadržania. Po pár hodinách ho vypočuli a poslali domov.Zásah príslušníkov Policajného zboru bol nezvládnutý. Príslušníci sa nesnažili poslanca A.Hlinu izolovať od pochodu extrémistov. Žiadam Vás, o vyšetrenie tohto neadekvátneho zásahu, podľa videa, najmä policajta č.1044, ktorý menovaného viackrát udrel do brucha a aj toho, ktorý ho opakovane bil obuškom. Taktiež žiadam o zdôvodnenie bitia poslanca veliteľa zásahu, ktorý mal určite k dispozícii všetky spravodajské informácie.Napriek strate priestupkovej a trestnoprávnej imunity poslanca bitie poslanca policajtmi sa prieči základom demokracie a pripomína neslávne zásahy z minulosti.

Jozef Mikloško

Jozef Mikloško

Bloger 
  • Počet článkov:  286
  •  | 
  • Páči sa:  45x

Mám tri na štvrtú minus dva rokov (bŕŕŕ), 54-tí rok ženatý, štyri deti, dvanásť vnukov, troch pravnukov. Do r.1989 som bol vedec - matematik, potom politik, poslanec, prorektor, publicista, veľvyslanec v Taliansku (2000-2005), spisovateľ, závislák na FB. Od r. 2005 som dôchodca, vydavateľ najmä vlastných kníh (7), hudobno-dramatického CD-čka Ona, Ono a On, predseda Združenia kresťanských seniorov Slovenska. Pravidelne športujem, počúvam klasiku a rád sa smejem. Zabudol som, že od 11.3.2012 som sa stal poslancom NR SR a od 6.3.2016 som sa stal zasa slobodný človek, ktorému nedávno vyšla ôsma kniha: Ludia a doba -z môjho života (MarenčinPT). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu